کمپانی دارو سازی مرک

  • ۰
  • ۰

دقت بیشتر از کمیت با قرائت پایان
کمیت مطلق و سوای به کارگیری از منحنی های استاندارد
استحکام فراتر برای تراز تعداد ورژن برداری پایین خیس
بهبود نسبت سیگنال به نویز در قطرات جدا برای کاهش مهار برخورد زنجیره ای پلیمراز
14 آگوست 2018
روز جاری Merck فناوری خویش را با به کار گیری از برخورد برخورد زنجیره ای دیجیتال پلیمراز ( ddPCR ) , یک روش کاملاً cGMP برای تیتراژ تولید ها ویروسی از جمله Adenovirus نوترکیب , Adeno - Associated Virus , Lentivirus و Retrovirus و سایر بردارهای مورد استعمال در بسط سلول و ژن درمانی , فعال‌ساز‌ی کرد .

سرویس ها cGMP حرفه آوری cGMP منشا BioReliance® Droplet Digital PCR Digital Merck برای گسترش دهندگان سلول و ژن درمانی است که برای تعیین شماره ورژن نیاز به سنجش قوی تری دارا هستند . با استعمال از طریق بررسی عدد کپی و کمیت مطلق , روش جدید اعتنا و صدق بهتری نسبت به روشهای سنتی QPCR ارائه می‌دهد . این ماده از برخورد زنجیره ای پلیمراز نقطه انتهایی ( PCR ) همراه با حرفه آوری فلورسنت برای سنجش یه خرده و سوای نیاز به یک منحنی استاندارد به کار گیری مینماید , و با به کارگیری از آمار پواسون , میزان گیری دقیق و دقیقی را در محدوده 10 تا 10 , 000 ورژن / میکرولیتر ارائه می دهد .
 

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی