کمپانی دارو سازی مرک

  • ۰
  • ۰

زمان چرخش از 21 به 11 روز با یک تلاوت موقت سه روزه ازروی اراده کم شده شده است
محاسبه و قرائت خودکار مثال ها هر 10 دقیقه
سیستم تست غیر مخرب اذن میدهد تا نتیجه ها آلودگی غیر منتظره جدا شده و برای شناسایی توالی ارسال شود
9 آگوست 2018
Merck سرویس ها آزمایش استریل خویش را برای یک روش تلقیح بی واسطه با به کارگیری از سیستم تشخیص میکروبی سریع BACT / Alert® 3D فعال سازی نموده است . این خدمت تازه ساخت تولیدات عالی عالی برای تست استریل طیف گسترده ای از دسته های مثال از جمله ولی محدود به رسانه های کشت سلولی , واکسن ها , سلول درمانی و کشت سلولی پستانداران مطلوب نیست .

تست برای حضور یا این که عدم وجود میکروارگانیسم های کثیف کننده زنده باید در فرآیند گوناگون در طی فرآیند ساخت تحت عنوان قسمتی از یک برنامه تست کنترل میکروبی کلی صورت پذیرد . تمام مهیا سازی ها و موادی که برای تجویز تزریقی در حیث گرفته شده‌است بایستی پیشین از معالجه بیماران پایین تست استریل قرار گیرند . در حالی که روشهای سنتی آزمایش استریل ممکن است تا سه هفته برای انجام و به دست آوردن نتایج به ارتفاع انجامد , ولی بیشتر تولید ها سلول درمانی و ژن درمانی بایستی به دلیل ماندگاری کوتاه در طی تعدادی روز برای مریض ساخت و تجویز شوند .
 

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • محمد محمدی

Merck

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی