کمپانی دارو سازی مرک

  • ۰
  • ۰

Merck از بستر رئیس و تجزیه و محاسبه اطلاعات برای بررسی و گزارش فرایند بیوفاارما در حین حقیقی وواقعی استعمال می نماید ( بسیاری از این توابع روند دارای اهمیت ساخت می کنند و داده های پردازش را به روشی شبیه مصرف نمایید با ابرداده / مورد شبیه شبیه . بستر اینترنت مبتنی بر دسترسی سهل و آسان به تقاضا , از طریق توابع و همراه با تهیه کنندگان , به داده هایی برای توده آوری , تجزیه و بررسی , تجسم و مدیر دسترسی مینماید . بسترهای قابل انعطاف افزاری BioContinuum company شرکت Advances برای ارائه تولیدی پیوسته Merck کلیه حقوق و دستمزد مالکیت بر روی پلتفرم ProcessPad from را از Simplyfeye Softwares Private Limited کسب کرده است .
 

این توافق طومار مشتمل بر انتقال همگی حق چاپ و مالکیت معنوی مربوط به بدین بستر قابل انعطاف افزاری است . 21 آگوست 2019 پلت فرم ProcessPad is یک چاره رئیس داده و تجزیه و محاسبه است که به صورت یگانه برای صنعت داروسازی و بیو دارویی ایجاد شده است . جایگاه : توده آوری اطلاعات از اشکال منابع داده خارجی برای اشکال متعدد , پارامترها و عملیات واحد , با ضبط کارآمد تمام داده های توسعه و گسترش , مقیاس , تجاری و فرایند در یک پلتفرم واحد بسترهای قابل انعطاف افزاری BioContinuum company شرکت Advances برای ارائه تولیدی پیوسته اطلاعات را با ساخت مدل های گزارش , نمودارها و جداول برای بررسی تولیدها هر ساله , بررسی علت های ریشه و اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه ( CAPA ) و غیره بصری می‌کند . مدیریت اطلاعات به سادگی از طریق دسترسی راحت مبنی بر مرورگر به کلیه داده های پردازش از اشکال ذینفعان متنوع کسب این سکوی یکی دیگر از ساختمانهای سازگار برای پلتفرم BioContinuum Mer Merck است , یک تیم پیشنهادی از فناوریها و سرویس ها پیشرفته , پردازش پیشرفته و دیجیتالی و منشاء , که به مشتری اذن می دهد بالاتر از پردازش مداوم باشد . بسترهای قابل انعطاف افزاری BioContinuum will تولیدی پیوسته برای Biopharma 4 . 0 , منظره جهانی یگانه و ابتکار مبتنی بر Industry 4 . 0 را ارائه می‌دهد .
 

  • ۹۸/۰۸/۱۷
  • محمد محمدی

Merck

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی