کمپانی دارو سازی مرک

  • ۰
  • ۰

در 11 اکتبر بهره‌برداری راءس زندگی نو 115 میلیون دلاری زندگی در Burlington , ماساچوست را جشن و پایکوبی و پای کوبی و پایکوبی و پای کوبی خوا هیم گرفت . این تسهیلات 280 , 000 فوت مربعی در 400 Summit Drive به عنوان یک مقصد برتر جهانی مشتری در حیث گرفته می شود و قطب با اهمیت تجارت کسب و کار زندگی آمریکای شمالی در Merck KGaA , دارشتاد , آلمان است که به عنوان MilliporeSigma در آمریکا و کانادا فعالیت دارااست .

آزمایشگاه همیاری و مرکز فراگیری مشتری که در‌این بهشت جدید جای داراست , یکی خیر مکانهای متعدد عالم است که مشتریان می‌توانند در راءس همیاری MilliporeSigma ( s M Lab Center ما در یک مرکز غیر GMP برای انجام فراگیری های دستی , آزمایش های مشتری و عیب یابی برنامه ها کار نمایند . با همیاری با پژوهشگران و مهندسان ما در این جهت , مشتریان می‌توانند دشوار ترین چالش های ساخت تولید ها زیستی را برای تسریع در گسترش روشهای درمانی جدید حل نمایند .

 

  • ۹۸/۰۸/۱۷
  • محمد محمدی

Merck KGaA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی