کمپانی دارو سازی مرک

  • ۰
  • ۰

Merck از بسترهای متعدد حشرات عاری از Rhabdovirus برای واکسن های ویروسی و گسترش ژن درمانی به کار گیری می کند
پلت فرم بدون مجوز , rhabdovirus دارای مجوز اختصاصی , قابلیت پردازش بیولوژیکی تولیدی را مهیا می کند
مرک همچنان به سرمایه گذاری در تکنولوژی ها برای سرعت بخشیدن و پیشرفت در بسط درمان های نوظهور ادامه می‌دهد
10 اکتبر 2018
Merck برای ارائه خط سلول حشرات Sf - 9 با GlycoBac LLC همکاری می کند . توسعه GlycoBac از یک خط سلولی اثبات شده منفی ( rhabdovirus ) ( RVN ) منفی را کار کشته بوجود می‌آورد تا مرکس او‌لین سکوی Sf - 9 را با تلفیق یک خط سلولی فارغ از ربدوویروس با یک محیط کشت سلول تعریف شده از نگاه شیمیایی ارائه دهد . این اولیه رده سلولی غیر پستانداران در سبد کشت سلول Merck خواهد بود و به مشتریان این قابلیت و امکان را میدهد تا در سراسر عالم بوسیله نقلیه ای با کارایی عالی تر برای بیان پروتئین نوترکیب , واکسن های ذره مانند ویروس و ساخت ژن درمانی مبنی بر ویروس Adeno Associated Virus دسترسی پیدا کنند .

رده سلولی حشرات موجب صرفه جویی در زمان و هزینه در تجزیه و محاسبه و اعتبارسنجی و گسترش سرعت با دور زدن فرایند فرآیند به طور معمول مورد نیاز برای اثبات از فی مابین بردن روبدوویروس می شود .
 

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • محمد محمدی

Merck

نظرات (۱)

بیوگرافی بازیگران

 
بیوگرافی فلورا سام:
فلورا سام متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شهر شیراز، بازیگر و نویسنده و کارگردان تلویزیون و تئاتر ایران است.

شروع فعالیت حرفه‌ای فلورا سام در تلویزیون صرفاً به دلیل روابط خانوادگی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود. و در سریال همسایه ها به شهرت رسید.

عکس ازدواج فلورا سام

ازدواج فلورا سام با مجید اوجی از زبان خودش:


حدود سال 1359 که من دانش آموز دبیرستانی بودم، تلویزیون اطلاعیه ای مبنی بر تشکیل کلاس های تئاتر در شیراز پخش کرد و من هم به علت علاقه ای که به این حوزه داشتم، در این آزمون شرکت کرده و پذیرفته شدم. در آن زمان زنده یاد مجید افشاریان سرپرست گروه بود. وقتی انقلاب فرهنگی رخ داد، آقای اوجی دانشجوی دانشگاه تهران بود و به علت این اتفاق به شیراز برگشته بود و چون اطلاعات بسیاری در این زمینه داشت، به عنوان کمک استاد به این گروه پیوست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی