کمپانی دارو سازی مرک

  • ۰
  • ۰

ما تحت عنوان شغل ها علم ها زندگی در Merck KGaA , درشتشت , آلمان , ما حل کننده مشکلات هستیم . ما درباره‌ی تحقیق و توسعه , ساخت و تشخیص برای دستیابی به دشوار ترین مشکلات دانش زندگی با مشتریان خویش در مرحله جهانی همکاری می کنیم .

پرتفوی گسترده ای از ابزارها و شیوه حلها شامل CRISPR برای بازنویسی ژن , بیوراکتورهای تک کاربردی Mobius® برای ساخت سریعتر دارو و سیستم های آب AFS برای تشخیص مطمئن خیس است . با 19 , 000 کارمند و 65 اینترنت سایت تولیدی در سراسر عالم , ما بیش از 300 , 000 متاع و یک پلتفرم تجارت الکترونیک پیشرو , sial . com ارائه میدهیم .
فرهنگ و تمدن مخصوص حل مورد ما در شیوه ما برای سرویس تحت عنوان مجرا مشاهده شده‌است تا محققان بتوانند پیشرفت خویش را تسریع کنند . رشته ما از کارشناسان داخلی در قضیه زیست شناسی , شیمی , مهندسی , علم ها کامپیوتر , تجزیه و بررسی اطلاعات و کار پردازش زیست در تیم های چابک و یکدست برای کشف جواب ها و پیشرفت در محیطی که بحران های مشتری با آن روبرو شده و با نقص‌ روبرو می شود .

 

  • ۹۸/۰۸/۱۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی